heyyyhooletsgooo

hej.
idag har jag sovit, sovit och sovit litt till. Alltid lika skönt :))))
Men sen var jag tvungen att gå upp för jag skulle träna. . . . å jag tränade och kämpade sen köpte jag en pepsi!
Åkte hem med suneboy så var bellzor här och väntade påme. Hon snodde nämligen mitt bankomatkort igår :/ men hon återlämnade det. Sedan kollade vi upp tåg och sånt där för vi ska nämligen åka till stockholm :D:D sthlm here we comeee!! wihoo. shoppa shoppa för hela lönen!!!
ja och sen så gick jag ut och träffade johanni och marcus. Johanna är ju hemma i Timrå :D:D:D:D:D::D ha saknat naaa. ( L ) min lilla sessa.
men nu ska jag sova för imorgon ska jag fanimej upp i tid!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0