jaha då var sommarlovet slut :(


. . .
Ska man tillbaka till den där jävla skolan igen då imorgon klockan 1. Men iår då jävlar ska jag kämpa! ska ta och köpa mig en kalender imorgon så jag har lite ordning på saker och ting, det händer ju inte ofta. :)

aja
gårdagen va nice. Vart mycket vin för min del men vad gör de?
Först blev det förfest hos Sabina, spelade en massa spel och hade skit skojj. Så kom det lite mer folk dit och sedan drog vi vidare på någon fest. Lite småkul sådär tro ja? he he
Vart hemgång ganska tidigt ändå för jag rammlade i nåt eller jag vet inte, men jag var alldeles blöt i håret så jag va tvungen att gå hem och duscha, hehehe, bra där!
Nä men idag har jag inte mått så bra, fan vin är den värsta baksmällan som finns. Ville bara dö idag, men nu mår jag bra! har varit och tränat också. . .




vi rökte även min kära vattenpipa som funkar igen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0