jaha så trevligt

jaha jag ser att jag inte har tid att blogga så mycket. Blir att jag lixom bloggar varje kväll och skriver vad jag gjort under dagen. Tycker själv att det är skit tråkigt att läsa andras bloggar när dom ba skriver : ahh först gjorde jag det och sen det och efter det gjorde jag det och 12.00 gick jag dit och klockan 12.15 gjorde jag så och klockan halv ett fixade jag det och sen gjorde jag så och blablabla...
men jag gör ju lika dant själv.. hehe men det får ni leva med.

min dag då
Linnea kom och drog upp mig ur sängen när hon slutade jobba.. haha lillgumman hade cyklat till jobbet hon, vilken kämpe! ja så jag klev väl upp på och började städa lite, kännde att det var på tiden. När jag var klar med det så drog jag ner till matilda där linnea och erica också var. det är så att MATILDA HAR FÅTT KÖRKORT idag! GRATTIIIIIIIIS. så vi drog ut och gled lite då, for på max och åt <3<3 mmm va gott de var!! sen åkte vi mest bara runt. skit mycket poliser var det ute också, fan överallt! Det var nån jävla fylle kille som åka runt på torget i timrå skitfull och sen kom han gående och kunde inte ens gå. Så då kom de två polismotorcyklar i full fart och tog han. haha rätt åt han.
jaja
blabla
hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0