långt inlägg

hej
känner att detta kommer bli ett långt inlägg eftersom jag har så mycket att berätta!
he he he he

okej...
iii fredags åkte vi båt med linnea, jocke, rickard , linus mm mm mm , det va hur mysigt som helst. vart en båttripp till söråker och sedan ut till havs och satt där, sedan vart det gistaholmarna?? tror jag det heter och sedan tillbaka till timrå.





lördag
spelade jag först match i stöde.. det vart 2-2. Sedan hem och fixade sig och sen ner till Erica och förade litt. Tog bussen in till stan för att gå på drakbåtsfestivalen. Lite småkul sådär. Vart mest att man satt inne i öltältet hela kvällen. Sedan vart det max såklarre men jag mådde piss men fan max går alltid ner.. hehe . skulle igentligen hem till erica efter men jag mådde så jävla dåligt så jag åkte hem.



träffade på tompahh åå

söndag
Efter inte så många timmars sömn så kämpade jag mig upp för jag och bella skulle in och kolla på när LT spelade match mot lucksta. guuu så varmt de va, satt där och stekte i våra solstolar och kollade på fotboll och drack pepsi! och LT va bäst på plan som vanligt :') mål gjorde hon å! stolt vi vart! possposs. Efter det så åkte jag och Bella och köpte sallad, tog med det hem till LT och emma där Ida också var. första gången jag träffade henne, skön tjej de där! :D ja så åt vi där och sedan tog vi bellas racerbil till nordic och kollade på någon match i regnet, men de va så tråkigt så vi åkte och hyrde en film som var sämst.. så vi kollade inte på den.. kollade på saw 5 istället, hi hi hi. jaa så var vi hemma hos turtons då och lallade på. Sen vart ja trött så Hannah kom och hämtade mig, så nu ligger jag här :))

jaaa nu får de vara bra från mig. mer bilder kommer nog ska ni se!
possposs

Kommentarer
Postat av: Anonym

amandypossposs saknaj deg possposs

2009-08-10 @ 12:01:09
Postat av: amandypossposs

saknar dej med posssposs!

2009-08-10 @ 15:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0