lördag

hejhej
Idag har jag varit allmänt lat. Legat i sängen hela dagen. Var ner till timrå mot kvällen och hämtade min mobil ( L ) hyrde film och köpte massa gotta med Linnéa. Sedan åkte vi hem till mig och såg 2 skit bra filmer. oskuld hette den ena och den andra kommer jag inte ihåg vad den hette men den var sjukt jävla bra, vart kär ja! Skönt att ha en hemma kväll någon gång. Massa filmer, massa gotta, massa snus? och världens bästa vän ♥ hihi.

 


hahahah hittade en bild på Mig,Linnéa och Johanna från när johanna fyllde 15! haha söta. SAKNAR DIG JOHANNA!!


---------------------------------------------------

Det är så sjukt att jag har fått tillbaka min mobil också.. Efter ett halvår bara dyker den upp igen lixom. Den var helt ny och jag tappade bort den efter en vecka. Jävla brudjävlar som snodde den av mig och sen när vi började kolla i allas fickor så gömmde dom väl den. Synd att man inte såg hur deran fula ansikten såg ut. man ville ju inte ens kolla på dom för de va så jävla äckliga. Men jag önskar nu att jag visste hur dom såg ut, skulle vara lite kul om man skulle stöta på dom nån stans!! aja. Nu är den iallafall tillbaka ( L )




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fina bilder på oss(Y) gölli.

2009-08-30 @ 12:05:30
URL: http://linnearing.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag saknar dig med älskling

2009-09-05 @ 16:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0