mitt silverschmpoo luktar dass

Jag köpte ju ett silverschmpoo igår. Så tyckte jag lixom att det luktade svin gott när jag köpte det. Så nu när jag använde det i håret så bah stank de bajjamajja i hela håret, haha. Jaha så jag ska få stå ut med det... får använda vanligt shampoo också så jag inte går runt och stinker dass. haha ja jag tyckte det var litt småkul sådäär... aja
hehe har iaf tränat ikväll och det gick bra. Synd att jag är så jävla grinig jämt men fan de får ni stå ut med för jag är så jävla less!!
Har inte så mycket mer att säga.
skolan börjar om ca 1 vecka och jag vill ju bara dööööö
hedda


Kommentarer
Postat av: Micke willysson

lyckost, jag vill också gå i skolan.....

2009-08-13 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0