mobilen hittad? <3

Igår va det väl lite små kul sådär. Förfestade hemma hos sabina ganska länge och därför kom vi till holmö ganska sent. Därför var det inte så mycket drag där också regnade det :( Men det va roligt att träffa lite folk. På vägen hem därifrån va vi tvungen att rädda nå får också som hade rymt haha. Sen åkte jag och Linnea hem till mig och sov.

Nu är jag skit lycklig iallafall. MIN MOBIL SOM VART STULEN? PÅ EN FEST FÖR CA ETT HALV ÅR SEN ÄR TILLBAKA???? hahahahhaha jag hade nyss fått en ny mobil så tappade jag bort den. Fast vi trodde då att den var stulen för den va helt plötsligt borta och avstängd. Så nu hittade Emmas lillesyster den hemma hos dom på deras torkskåp ( det var där vi var ) hahaha helt sjukt. lycklig jag är nu. Nu ska jag slå sönder min som jag har nu för den suger hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0