mysit

Ikväll har jag bara tagit det lugnt.
Var först och kollade på våran träning. Kännde att jag inte kunnde vara med för mitt knä tar knäcken påme!! Alldeles blått är det... men jag köpte lite pepsi och så sen drog jag hem till Sabina och umgicks med henne Linnea Kim och Matilda. Kollade på hipp hipp hora och åt chips gjorde vi, det va mysit. Sedan drog Linnea hem för hon ska börja jobba på hagalid imorron HA HA! lider me dej gomman. . Så jag och Kim drog hem till henne och kollade på lite tv.
Nu ligger jag hemma och ska kolla på Australia. Skit bra film tycker jag! såg den på bio i sthlm i vintras och det va skit häftigt när de var sådär stor bild och bra ljud, nu ska jag kolla på min lilla datta så den lär säkert inte vara lika bra. . men men får se.
IMORRON SKA JAG TILL TANDIS...... döda mig långsamt........... vill inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0