possposs

Idag var jag i ljustorp! hahahah.
nää det va skitfint där bella bodde. Värsta lilla party huset hade dom på gården också, dock inga kor :/
ah men iaf. Så åt vi där och grejja på innan vi åkte in till stan för att Bella skulle träna och jag skulle titta på med idyy. Såg väldigt jobbigt ut, men jag njöt där på sidan :) Åt också ett skit surt tuggummi så jag har fortfarande ont i tungan :(  När de äntligen hade tränat klart så åkte vi på max en massa folk. Vart en lyxschake för de flesta men ida va hungrig! efter det drog vi på hemmakväll och jag hyrde en film och köpte massa gotta. 
hahahhahahahahaha dagens:
Jag satt fast en lapp (tejp) på idas tröjja, utan att hon märkte nåt. så gick hon omkring med den där lappen utan att märka nåt. Så när vi kom in på hemmakväll så säger han som jobbar där till mig och bella 
- ska hon där verkligen gå runt med en lapp på ryggen?
hahahah gu så vi skratta, hahah stackarn! POSSPOSS 

jaja nu tänkte jag sova iaf för jag ska upp i tid imorgon! wiho första gången, får se om jag lyckas då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0