rip datta(sladd)

idag hände det som inte fick hända.. eller jag hade ganska tur ändå! Min datasladd började brinna? helt sjukt. Först började det typ knastra och ha sig sen bah small de och vart värsta lågan. Tur att jag var så snabb att dra ut den, annars hade väl hela sängen börjat brinna. Så nu har jag ignen dator. . . Eller ingen slagg iallafall. Hoppas verkligen datorn klarade sig bra eftersom den slogs av för jag har inge batteri kvar. Men laddaren är döööd :((( Sååå nu får jag sitta vid den här jävla stadsionära datorn som tar knäcken på mig! hatar den verkligen. Och jag som inte har använt en sån här datta på hundra år. ajaaa får fixa det där imorron.

Ja ikväll har jag varit och ätit med laget, jätte kul hade vi det. La upp massa foltar och jackor i vårat omklädningsrum sen satt vi där och åt massa gotta, körde litt lekar och sen gick vi ut och spelade fotbollstennis. hoho skitkul är det. Ja nu är jag hemma och ska väl gå och lägga mig snart. Börjar 8 imorron. .  har tydligen fått ett nytt schema som är sämst... buhu jävla NTI kan ju ta sig nån stans.
hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0