torsdag

haloå
finns inte så mycket att skriva, inget ork heller. Fast igår slutade mitt internet funka så då kunde jag faktiskt inte skriva! men det har inte hänt så mycket faktiskt. Igår gick jag faktiskt upp tidigt också ner till Ericas jobb för att gå ut och gå med min farfar ( hon jobbar på hans avdelning ) och efter det gick vi upp till timrå, köpte silverschampoo och sedan gick vi hem till matilda en sväng och umgicks lite. Efter det drog jag hem till Sofia och åt massa gomat där. grillaat (L) Sen vart det en promenix hem till mig , hittade massa roligt längst vägen haha, bl.a en mobil hoho. Mötte upp johanni och Marcus, gick hem till mig. ahh typ så såg min dag ut igår.
Idag har jag typ bara sovit. Fixat lite med internet och snart ska jag på träning.
kulkul
hejhej nu ha jag inte id


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0