tredje fjärde pris då

Igår vart det en nice night ändå!
Fixade mig lite, sen drog jag ner till Sabina där flickorna var och drack. Drack inte så mycket alls ja för jag hade ju faktiskt match idag. Vid 11 tiden drog vi upp på Timråland, och eftersom det va så lätt att komma in i öltältet så vart det att man köpte en massa öl där.. jaha hur slutade min kväll då tro.. hehe nä men jag kom hem tidigt faktiskt! tänkte ju på att jag hade match.......
Matchen gick bra.. not. vi förlorade... haha blir så less. Jävla skit dommare hade vi... jävla robert jävel vetty! fan ska han ut på plan och dömma för. Dessutom hatar jag att få damp när jag spelar för då bryr jag mig inte om fotboll alls, det ändå jag vill gö då är att gö illa mina motspelare.. haha. smällde till en tjej i ansiktet rakt på tänderna så jag börja blöda på handen för jag fick tandjäveln rakt in i skinnet. Tror alla i det där laget ville döda mig. Måste fått allt från min mammi för hon va lika dan när hon spelade fotboll. Hon hade alltid damp på plan och fick alltid röda kort och grejjer. Vet inte vad det är men arg blir jag för minsta lilla.. och när dommaren är helt jävla dum i huvve blir man ännu argare. Tur att jag vet vem robert är för annars hade jag fått rött kort.. jag gick fram till han under matchen och sa: är du helt jävla dum i huvve din jävla idiot jävel.. hahah många kort de där.. Lika dant Jennifer våran målvakt skrek ''jävla fittdommare är du helt jävla dum i huvve'' För dom gjorde mål för dom sparkade bollen ur hennes händer.. men inte såg han det heller..
haha oj långt inlägg men jag va tvungen att berätta om mitt lilla damp utbrått(en) jag fick på plan. Lite jobbigt är det faktiskt för jag bryr mig inte om fotbollen alls när jag blir så arg.. kan inte ens passa en passning då.
JAJA match imorron klockan 10 om tredje/fjärde pris! hoho hoppas vi blir 3a iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0