helg

äntligen är denna vecka slut. Har nästa bara hållt på med projektet hela veckan :) är nästan klart med allt nu och på måndag äre röstning och då ska vårt parti vinna!!! hoho.

Igår vart de utgång iaf med Linnea och Rickard. Vi umgicks med litt gammfolk som vi va med jämt när vi gick i 7an. Trodde de skulle va liiite roligt iaf men va de de???? NÄÄÄ. hehe men hade roligt med Ringen och Rickypick iaf =D najjjjs. höll på att dö på vägen hem också hahahaha, men jag vet inte varför. haha men roligt hade jag iaf! Vaknade klockan 9 imorse och kunde inte somna om (Y) sen ville jag ju bara skjuta mamma när hon ville ha upp mig från sängen för farmor skulle komma för vi skulle fira jul med henne. Åt äckeljulmat ( som man kommer göra 1000 gånger till nästa vecka) och öppnade litt julklappar :D fick pengar och en väckarklocka (y) det behövdes kan ja säga. . 
Nu sitter jag här med linnea och dricke lite cider. Det sitter fint nu!


ps. SOFIA ÄR HEMMMA <3<3<3<3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0