jaha då vare julafton då

Just nu sitter jag i morfars nya hus som är jääävligt fint! tro fan jag stannar kvar här ( L ) annars så bor vi inne i mormors läga i stan som inte är allt för stor. Fast inatt blir vi kvar här =) Igår var jag på stan också och handlade lite. Synd ba att man fick stå i kö innan man fick gå in i affärerna för de va så jäävla mycket folk!men fick lite köpt iaf :)

Nu ska jag snart gå och äta julmat som jag inte längtar efter. uch och fy. Är sugen på en donk..

Så saknar jag min bbbebbe linnea jätte mycket också. Tur att hon kom inrusande i huset innan jag åkte och gav mig en kram iaf för annars hade jag grinat nu. så saknar jag alla andra bäbisar också! men jag kommer hem snarrrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0