majs

Först och främst vill jag bara säga hur mycket fula idioter det finns i denna värld. Fel att ba gå och dö istället och sluta lalla på för ingen bryr sig !!! detta är inte över punkt slut. eller vääänta, har du kollat dig i spegeln den sista tiden elle?? nä tänkte väl de. hejdå

ahh idag var jag inte på skolan iallafall! kännde att huvudet mitt höll på att sprängas imorse så de va lika bra att ligga kvar i sängen. Så har jag legat där hela dagen då, pluggat litt och sådär. bra guldstjärna till mej ( L )

Nu ligger jag i sängen igen och tänkte sova. Får se hur det går.

så måste jag säga att jag saknar sofia graveleij väldigt mycket också. Ha pratat litt med na nu om  att jag och Linnea kanske ska åka ner nåt till sportlovet! låter bra tycker jag. Gu så kul vi ska hadeee!


hittade en bild på oss 3 som knäpptes igår ! soet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0