nu äre brao, hem nu tack

Är fortfarande kvar i sthlm, och nu vill jag faktiskt hem. Jag inte tid att va här längre känner ja..
i fredags var jag iaf och kollade på Avatar , va väl lite seg från början men sen vart det skitbra! hihi. sen i lördags firade jag jul igeeeeeeeeeeen.. och igår vart de stan med jasmin men de va så jävla mycket folk så man ville ju bara skjuta nån när nån ens kollade på en. Köpte iaf en jacka och massa små skit.. drog en tacobar och kände lugnet, sedan mötte jag och Jasmin upp nikki och cicci, drog på fotöljen och satt där och fikade, så mysit där skulle kunna bo där. ahh sen hyrde vi film och drog hem till jassss och kollade på den där skitfilmen som inte hade världens bästa slut iaf. hihi.

och idag klev jag upp skit tidigt för mamma sa att vi skulle åka hem, så jag gick upp och packade. Sen när man är klar så ringer Sebbe och myttar och säger att det är världens snöoväder och blabla så nu ska vi tydligen åka hem imorgon.. blir så förbannad. ajjjjja, ska nog dra ut med tjejorna här ikv så de bli nice.
hejdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0