skolalalalalalaL

Nästan hela söndagen höll ja på med ett jävla psykologiprov. Ångra att ja valde de för de suger ju att läsa på distans. ungefär såhär va varenda fråga ( och de var 50 st )
När är kognitiv terapi användbar?
a) Vid mätning av mänskligt beteende.
b) Vid hypnos och drömtydning.
c) Vid psykoanalys.
d) Vid behandling av depressioner, tvångshandlingar och ätstörningar.
man ba AHAAA FAN VET JA, SER DE UT SOM JA BRY MIG ELLER??? nä men dåså.

jaja..
Idag har jag varit i skolan och de sög ju lika mycket som vanligt. Va jätte sur också.. ville helst inte prata med nån! menmen, kämpa på hela dagen och sen va de ba dirr hem och sedan iväg på träning som för övrigt gick sämst! Kan ju säga att mitt lag ligger inte på första platsen längre :'( cry..
och nu må jag sämst också, har feber!!! KUL.. igen .. jaha.. svinisamanda


såhär såg ja ut på skolan idag iaf för alla som ville veta. . . . . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0