stanna där du är äru snäll

Denna dag började ju sämst iaf. Det kom ingen buss så jag tog mig inte ner till timrå. Men som tur va så stog Frida på samma busshållplats så vi gick hem till henne och kännde lugnet innan vi fick skjuts :D kom till skolan vid 10 och de sög ju för man fick ju så mycket gjort... hata fejjan för deras spel!
Julia kom till skolan iaf för hon skulle lämna tillbaka dattan, fy fan de vore ju nåt de ! he he . Vi drog iaf och köpte mat och sedan åkte jag och hämtade litt pengar så åkte vi och köpte ett nytt silverschmpoo ( L )eller jag gjorde de.  Sedan åkte vi vidare hem till mig och åt maten.
jahaaa sen åkte jag och Linnea ner till kimsan och firade henne! Åt en jävla massa gotta, sen mös vi på ba.


så fick man ju en jävla chock ikv iaf! de trodde jag aldrig. Nu är de bra känner jag! lägg av ba. de va bra som de va. ok bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0