Stockholm

Idag hade vi val på skolan. Själv tyckte jag mitt parti ägde, även fast man helst bara ville skjuta en person som var väldigt irreterande. Ja vi vann inte men vi kom 6a. helt ok. he he. Ja sen skulle man åka till birren då för att köpa julklappar, men då kör bussen ner i diktet så vi fick ju hoppa ut i snön där och de va ju jätte kul. Fick vänta på skjuts och frysa ihjäl men tillsist kom vi dit. Och nu har jag handlat klart alla julklappar (y) nu ska man bara slå in dom också....

Imorgon åker jag till sthlm iaf. Blir nice. Ska träffa alla tjejor och släkten, Saknar dom massoor! Mamma vill ju flytta tillbaka dit så de skulle inte förvåna mig om de blir så snart. men alltid timrå in my ♥
blir där ca en vecka då. hejdo

Lite gammbilder från sthlm

johanni och morfar

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0