farmor

Är hemma hos farmor nu. Så skönt, har badat och hon har kliat mig på ryggen. hoho finns inget bättre. Känns skönare att sova här så jag har nära till bussen eftersom jag har sovmorron imorgon. Hade jag sovit hemma hade jag ändå varit tvungen att ta 8 bussen till Timrå, men nu är jag ju redan här :)

Ikväll har jag varit och ätit massa gott hemma hos Linnéa, tårta och grejjer. Eftersom hennes lillasyster fyller år idag. grattis till henna da =D Också har jag varit omringad av massa småbarn, men dom va så söt. Jag tror lucas är kär i mig också, han är så tötis när han ska hålla på att pussa på mig, men när han slår och skallar mig gör det ganska ont. Han måste fått det efter Linnéa....................

Nu ska jag spara på batteri så jag kan se på film å, glömde min laddare hemma..cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0