förlust

IFK Timrå - Selånger 0-4
tråkigt att vi förlorade, för det var en riktigt jämn match. Bara det att vi fick inte in nå mål.

Kom på förut, att när vi fick en ny tränare för nåt år sedan var det precis som i filmer. Typ dom där hockey filmerna eller fotball filmerna när dom har världens bästa och snällaste tränare så måste han/hon helt plötsligt sluta och träna laget. Så kommer det en ny tränare som är svin sträng och bara gnäller och sätter höga krav. Ingen i laget tycker om han/hon och vill bara sluta. Precis så var det med våran tränare. När han kom så var han hur hemsk som helst, och innan det hade vi världens snällaste. Jätte många i laget slutade och tyckte det va hemskt att gå till träningen. Men nu när man har haft han ett tag tycker jag han är världens bästa tränare och är hur snäll som helst, nu när man känner han. Sådär är det i massa filmer också. Lite coolt tycker jag. Kanske ska göra en film av det. hehe

Har iallafall fixat en ny design till min blogg. Men jag vet inte riktigt hur man lägger in och fixar å de. Så det där ska jag tvinga tezzan och fixa till mig imorgon ( L ) Nu ska jag kolla på film hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0