fredag

Snart slutar jag och då är det helg. fyfan va skönt. Har längtat hela veckan. Men jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Alla idioter ska festa och det vill jag också göra, men jag känner att jag inte mår så bra så jag vet inte hur det blir. Kanske blir hemma med mamma istället, mys.
Idag har vi gjort klart vårat radioprogram iallafall, känns bra så vi har det gjort! Nu har vi kämpat med det där så länge och det har försvunnit och grejjet på. hua ska aldrig hålla på med någoting inom radio iallafall.
-Nu ska vi jobba vidare här på svenskan så vi blir klar nån gång så vi kan åka hem.


Jag saknar dig för varje dag som går. Jag kan inte fatta att du aldrig kommer tillbaka. i miss u p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0