friday night

Nu var det bara tio minuter kvar till klockan är 12 då och det är alla hjärtans dag. Sitter i stan med Fia så vi ska väl dra ut om ett tag och pussas på alla våra pojkvänner. Måste ju ställa upp nu när det är denna viktiga gulliga dag. Den är ju bara en gång om året trots allt. Pusss på alla hjärtans dag. . . . . . .  . . . . . . . .  .

Idag har jag och sofia byggt en snökojja med min lilla granne, lite roligat faktiskt. och vi har åkt skoter med Linnéa med.  Såklart när jag skulle åka med henne så rammlar vi av det första vi gör.. alltid vi som lyckas med det! 
Nä nu ska jag och Fia göra oss klara och bege oss ner mot staden.


jaha det var fia som tyckte det var kul att leka i snön heheh

jaha.jag med tidligen

Linnéa och hennes pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0