godmorron

okej, God morron kanske man inte ska säga för klockan är 19.20, men jag har nyss vaknat iallafall. Fast jag har ju vcarit på skolan också, men jag somnade på en gång jag kom hem. Nu ska jag snart åka och träna..när tar detta slut?!?! träning efter träning match efter match.

Idag har Har det varit en skön dag tycker jag. Jag och Tezzs kämpade på somfan på svnskan, tro fan jag aldirg jag har jobbat sådär myket på en lektion. Sen kom Linnéa till skolan också, då hade vi matte med Tord! han e så snäll, vill ha han i alla ämnen, men inte då.. Och idag var det svin äcklig mat också, fy hur kan dom servera sånna där maträtter till bara? ungdommar? vuxna? hm...

haha sitter på mammas dator nu och tanjentbordet (stavning?) är mongolid så varje gång jag skrier ett v så blir det ett c efter, så jag måste sitta och ändra varje ord som innehåller ett v ..kul va?  vc vc v vc vc vc det gick en gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0