gomorron

inatt har jag inte sovit bra iallafall. Har legat och hostat hela natten.Fick panik när jag låg still också, så jag sov med lampan tänd hehe. tyckte det känndes bättre då. Det gjorde så jag inte kom upp imorse, så jag fick panik när jag vakna vid halv 9 och skulle ta bussen vid 9.
Har nyss varit på stan och kollat på när Tezzo och Linnéa köpt kläder.. inte så kul när alla mina pengar redan är slut. Men tyckte det var bättre att åka till östersund än att köpa massa kläder. Nu måste jag komma på en sak som symboliserar mig. Vet inte vad jag ska ta för något, eftersom vi ska kunna täckna av den saken också. Hade ju valt min mobil om jag nu hade haft kvar den. kanske väljer min kära plattång :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0