Hej mamma

snart kommer mamma hem från gävle. Tur de, nu slipper jag hålla på att göra mat och sånt där själv. Tur att Emma har städat idag iallafall så det är lite fint hemma när mamma kommer hem. Det brukar ju bli ett jävla liv på henne annars om vi inte städar undan efter oss ( det händer väldig sällan ) Det är oftas mamma som brukar gå och plocka efter oss. love u mammo! Hinner inte träffa henne ikväll iallafall, för jag är hos min farmor och jag ska sova här inatt. Det bästa som finns, ta ett bad nu, frukost på sängen imorron bitti. Så kilar hon mig på ryggen också om jag vill. söt. Nu ska jag ta ett bad iallafall, ska ta ut hårförlägningen :( fast bara för jag ska färga utväxten, ska sätta in nytt efter. (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0