home

Nu är jag hemma i sundsvall igen. Bussresan hem gick fort somfan tyckte jag. Låg och kollade på en film på datorn och helt plötsligt var vi i sundsvall. Kom hem för några timmar sen och då hade mamma gjort go mat som vi åt. Sen har jag bara suttit och kollat på top model med Emma.

Igår började vi dricka ganska sent. Vi var så seg och vi kunnde inte bestämma oss för vad vi skulle göra. Men tillslut bestämmde vi oss för att ta bussen in till stan hem till nån Kim johanna kännde. Alexandra var med oss hon med. så söt :D Vi var där hela kvällen, det var inte så mycket folk men roligt tyckte jag väl att det var. Förutom att jag råkade somna en timme eller så. Men jag vakna till liv och då vare party igen. Ganska sjukt ändå att man träffar folk där som känner folk från sundsvall/timrå. haha. Då har man iallafall nånting att prata om med folk som man inte känner. Vid halv 3 ? tiden skulle Kim köra oss till max. å gu så jag hade längtat. Så när vi skulle gå ut så mötte vi en svin full kille som va på väg hem, hah han såg så liten och efterbliven ut, så en av killarna vi var med gick fram till han och putta han så han bara flög. Tyckte så synd om han. vart svin förbannad ja , lite damp har dom där uppe =D skulle hålla på lixom. lal. jaja.. kom till bilen tillslut ialafall och kallt vare. Åkte på max och träffa massa sjuka människor där. Haha vart litt kompis med dom som jobba där för alla klaga så mycket på dom, det va bara 2 stycken som jobbade där och dom kämpa dom. Men jag va så snäll så. hihi är så snäll ibland. och för det fick jag tillochmed en stor dricka och en stor strips. hoho det lönar sig ibland att vara snäll. Sen åkte jag och johanna hem till henne, och där var marcus också.Vi satt där och åt och babbla på. fyllesnacket..
Vid 5 tiden kom vi väl i säng, men Johanna skrämmer livet ur en så det va inte det lättaste att somna.
På morron så åkte johanna och marcus lite tidigare än mig för dom skulle träffa Eva på tågstationen, så jag var kvar i hemma hos johanna och packa och så. Sen tog jag bussen till stan och mötte upp dom. Köpte en svin äcklig sallad på pressbyron också. usch, värsta jag varit med om. torrkycklingen ba hängde. jaja. sen sa jag hejdo till östersund och tog bussen hem till sundsvall.

tack för en rolig helg Johanna. (och alla andra) Jag kommer tillbaka kan jag lova.
jag älskar dig bästa
vän ( L )


johanna marcus amanda

alexandra amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detsamma våran pärla :) tack för en rolig helg med massa bus och skratt :) hoho.

Johany och alexändry

2009-02-02 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0