imorron=20=pengar=( L )

Har nyss duschat och gjort mig klar för att gå och lägga mig. Men jag kände att jag va tvungen att skriva litt innan jag la mig i sängen och kollade på film. Har iallafall tränat ikväll, och nu är det lite skönare tid på torsdagar. Nu tränar vi från halv 8 till 9. (plus en och en halv timme löpning innan) istället för från 7 till 10. Då var man inte hemma förens halv elva-elva. Imorgon är det fredag och den 20de. helt underbart. pengar pengar penagr. har längtat som ett litet barn efter de här ''studiebidraget''  mamma har ändrat så jag får den 20de istället för den sista . kändes mycket bättre så.
Imorron ska jag handla lite saker som jag behöver iallafall. Kontantkort,foundation,silverschampoo,skor och hårfärg. Sånt där onödigt som mamma inte tycker om att betala.
Nä nu ska jag se turn it up. hoppas på att denär bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0