jaha tezzan det är såhär du tycker

väntar på att amanda ska vakna till liv, eller vad hon nu har för sig.
inte är hon på skolan iallafall, det verkar lurt dethär ..
anyway, ska åka ner till henne lite senare
eftersom vi ska spela in en film som vi har som projekt i skolan nu.
vi ska döda amanda, heheeee.. spännnande.
sover kvar där, för vi är ledig imorgon också hoho.

hon kanske är hemma och städar tills jag ska komma??
amanda har nämligen ett fenomen att ha snusar liggandes
och pepsi-flaskor ståendes överallt .. och då menar jag överallt.
men jag trivs ändå:)) sötgömmelömman.
(taget från tezzans blogg)

orkade inte skriva vad som händer idag och jag tyckte tezzaN hade försklarat det bra

DAGENS KLÄDSEL: 
 strumpbyxor, vitt boxarlinne, röd lång tröjja, svart tjocktröjja (kallt här) och uggs
DAGENS SMINK: foundation, rouge,mascara och ögonbryns penna
DAGENS FRISYR: uppsatt i en knut
DAGENS VILL HA: pengar  och sommarlov
DAGENS KÖP: ingenting
DAGENS LÅT: har inte lyssnat på nån än
DAGENS HUMÖR: glad typ
DAGENS BEHOV: snusa
DAGENS BÄSTA: fick sova länge imorse
DAGENS DUMMASTE: försov mig

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Vilken fin blogg du har, ska vi följa varandra med bloglovin.com ? ;)



Föresten, kolla i menyn i min blogg för där finns det massor av bra gratissidor man kan bli medlem på!



Ha en bra dag!

2009-02-18 @ 12:13:53
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0