Kändis i dagbladet

Fick reda på idag att jag var med i tidningen i måndags, jaha så trevligt då tänkte jag. Så kom jag ju på att dom hade interjuvat mig i söndags efter finalmatchen. Så sa dom att det även fanns en bild på mig... hmm jämt när jag blir interjuvad efter matcher ( har blivit det några andra gånger med ) så blir jag jämt så glad att dom inte knäpper nån sån där närbild på mig, men istället har dom stått på sidan under matchen och knäppt massa bilder, och såklart lägger dom alltid in den värsta bilden på en, när man har det fulaste ansikts utrycket ellerkroppen är i sin finaste ställning..... Kommer aldirg glömma bilden från mittnorden.. Två sidor stor bild på mig och hur jag såg ut i ansiktet då ska vi inte prata om...

http://dagbladet.se/sport/fotboll/1.515864
( här hänger träbena fram och ansiktet är osminkat och fint.. ser ganska pigg ut också, hade ju bara spelat 11 matcher..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0