ledig

Igår skulle jag Linnéa tezzi och Julia spela in våran film. För en gångs skull tänkte vi lämna in någonting i tid. men såklart märkte vi att vi inte hade fått något band med i filmkameran. kul. så jag sprang in till grannen och hämtade ett band där. Sen kom julia och Linnéa hit och vi fixade till här hemma så vi skulle kunna spela in. 26 sekunder hann vi spela in innan bandet var slut... Då va det bara att städa ihop och avsluta... ALLTID ska det hända oss. Iallafall så var ju tezzan kvar här så vi åkte på ica maxi med salt macke och linnéa. blir alltid lika lycklig när vi åker dit. ica maxi in my heaaaart ( L )

idag var vi lediga iallafall, men jag va ändå tvungen att kliva upp klickan halv 8 och åka till sjukgymnasten. haha det var ett jävla liv här imorse, jag som skulle vara tyst så tezzan inte skulle vakna, men jag fick sån damp för jag inte ville till sjukgymnasten när jag var ledig. jaja jag fick kämpa. Gick iallafall och la mig och sov igen när jag kom hem. Vi vaknade väl till liv igen vid halv 1 nångång och gick upp och gjorde massa frukost.
- Nu har jag lovat att färga emmas hår. måste väl göra det nu eftersom jag lovat det i snar2 veckor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0