lyckat...

haha nämen vilken lyckad klassfest. Okej det va väl roligt från en början men sen vad hände då?
Jag och tezzan åkte iallafall hem till mig efter skolan igår och duscha/fixa och sådär. Sedan kom salt och hämta oss och vi började dricka lite i bilen, När vi kom till lokalen började vi fixa lite, sen började det komma folk efter folk efter folk. haha jag gick upp till guddan en sväng och när jag kom tillbaka så vet jag inte vad som hade hänt :P aja jag och några till var kvar för städade på natten för jag vill inte sova kvar där, ville bara hem till min säng.
Iallafall så kom dennis hand tjej och salt och hämtade mig,Tezzan och Elin och körde hem oss till mig. Tro alla 3 däcka på en gång när vi kom hem. Eller inte lillatezzo hon hade en jobbig natt skulle jag tro :(( <3
Nä nu ska jag städa lite på rummet (det behövs) och sedan ska jag till stan och kolla på när sebbe spelar innebandy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0