Måndag

Idag hade vi sovmorron och eftersom jag sov hos farmor så kom hon med fruktost på sängen, sötisen. Är så skönt att sova där, så slipper man stressa på morgonen. Tar bara 1 min till bussen.
Mötte iallafall upp Linnéa och Julia på bussen, längst bak satt dom somvanligt, värsta gangsters! hihihihihihihih.
Nu har vi mediaproduktion och vi gör ingenting. För vi kan inte göra nånting, för vi ska filma hemma hos mig på onsdag. fett nice. Nu ska jag kämpa vidare med att sitta vid datorn. poss

btw. VART ÄR DU TESSAN?!?!? mongolid....................... du lova juuuuu


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeer eja

2009-02-16 @ 20:06:03
URL: http://theressandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0