Mc donalds cupen fy fan va bra

Nu har jag nyss kommit hem från nordic. Och jag har virit där sen 6 imorse. fattar ni?! jag har varit i norcid i över 14 timmar! mina ögon har gått i kors hela dagen, har mått så dåligt för jag varit så trött. Dessutom har jag spelat 8 matcher idag. Spelade först med damlaget, men vi åkte ut i kvartfinalen mot sund. blä.. Sen fick jag,natha och även hanna spela med flickor 16/17. haha Hanna som varit målvakt i ca 10 år spelade ute för första gången. Och hon var svin duktig :o hon gjorde ett själv mål..<3  jaja. Med dom gick vi vidare till final iallafall, men vi förlorade finalen mot ett stockholmslag som var så jävla bra. De förskänade att vinna! jobbig med kul helg iallafall. Fick världens kapning också på en av matcherna, en sån där kapning man ska få rött kort för, men nä.. och jag flög rakt upp i luften och sen ner på svanskotan och på ryggen, så min rygg mår skit nu och vi får se om jag ens kan röra mig imororn. Nu ska jag äta upp min pizza sen ta världens längsta bad. Men jag längtar mest av allt till sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0