Mc Donalds cupen

Hinner inte skriva så mycket i helgen för jag har fullt upp med Mc Donalds cupen som går väldigt bra för oss faktiskt :)
Vi har vunnit alla matcher hitills, och snygga mål har vi gjort. Jag har gjort mål jag med. hihi.
Imorron har vi match klockan 8.. kul. Måste sliva upp halv 6 för vi har samling kvart i sju. inget sova för mig den här helgen.

Har sätt svin många krockar och sånt idag, massa bilar som kört av vägen. Så hemskt, tror det är mamma varje gång jag ser massa brandbilar och ambulanser som står vid bilar som kört av vägen, hehe men som tur är sitter hon här hemma i soffan och snart ska jag gå och kolla på film med henne. Måste nog gå och lägga mig snart med, så jag orkar upp imorron. Har ätit mc donalds och med salt linnea och johanna eftersom det är mc donalds cupen nu =D
önska oss lycka till i slutspelat imorron!

Kommentarer
Postat av: alexandra

kom till östersund snart igen fiifan :)

2009-02-08 @ 11:47:09
URL: http://ridetillwedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0