pain

klockan är 21.08 och jag har nästan nyss vaknat (Y) funderar på hur jag ska kunna somna ikväll..
Hade igentligen träning ikväll, men eftersom jag gjorde illa knät på matchen igår så kan jag inte vara med. Är rädd att knät håller på att gå sönder helt och då är det bara att säga hejdo till fotbollen. För knäskador är värst, och jag har haft problem länge med det.

Idag var mina kära vänner Linnéa och Tezzan inte på skolan, tur att Julia börjat orka kliva upp på morgonen iallafall! :d hehe. På Estetiskverksamheten idag skulle vi måla av något som symboliserar en själv, men kol.... jag är sämst på sånt igentligen men jag vart riktigt nöjd faktiskt. Målade av min kära platttång. Fick till skuggorna och sådär, har ju alltid varit duktig på att måla av saker enligt mig själv. hihihi

nu- duscha- film- sova
(och läsa lite bloggar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0