semeldagen

idag är det semeldagen. Så trevligt, det var en fågel som viskade i mitt öra att man fick gratis semlor på mediamarkt. hehehe kanske tar sig en sväng dit då efter skolan, fast jag hatar semlor... men gratis är alltid gott! hoho
Har fortfarande inget internet hemma. Trodde ju jag hade kommit på vad felet var men ikke då. Så därför dålig upptatering. Igår ikväll var jag iallafall med min söta lilla vän Linnéa, vi bara mös på. och spela in litt film, asså jag är så efterbliven ibland.

Har nyss kommit till skolan idag. vaknade kvart i 8 (Y) och bussen går tio över 8. så det va bara att skynda. Missade första lektionen men det dör ingen av för Penti (vår rektor) hade bara suttit och pratat under lektionen. Nu ska vi fika för nu öppnar vårt fina fik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0