skolan suger

sitter på skolan nu. vart är alla? Linnea, Tezz, Julia?? jaha jaja..
Har iallafall vare hos sjukgymnasten och fick massage imorse, fyfan va ont det gör, men det är jävligt skönt efter!
Idag ska jag iallafall handla massa saker, typ jacka, lacktighs nå fina klänning och sånt där. svin fin jacka, lägger in en bild sen!
Nu ska jag kolla på '' 10 orsaker att hata dig'' eftersom vi ska skriva någon resension om den tills på fredag. lycka till säger jag. Sen ska jag bara dö ut här på skolan och ha allmänt tråkigt.
Idag måste jag få tillbaka min mobil också, jag som nyss hade fixat en mobil så tappa jag den igen. hoho men jag vet iallafall vart den är den här gången!


i helgen blire fiest


föresten så åt jag 2 semlor igår hihiih. vilken kämpe jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0