skoteråkning

Nu har jag och Linnéa nyss varit och åkt skoret. haha vilken dåre hon är. Kör som en jävla galning. Och jag som inte har åkt skoter på hur länge som helst! va dörädd ja. haha. Nä men det var roligt somfan. Vi åkte först till industriområdet och sen till skönviksbacken. När vi var vid skönviksbacken skulle såklart vi flyga av skotern. Skotern flög iväg och vi flög iväg, och jag fick skotern på mitt ben, trodde det hadt gått av ja. Men jag kände ingen smärta för vi höll på att skratta ihjäl oss. haha, kan inte sätt så fint ut. Nu blöder jag lite på benet och har ett litet blåmärke, hehe.
Nä nu ska jag fixa lite innan jag ska åkt till nordic och spela match.

btw. det är en hockeyspelare här hemma som spelar i Timrå ik :o sebbes kompis hihi


Linnéa

amanda
( såg inte så normal ut i ansiktet så det försvann )

Kommentarer
Postat av: Anonym

sebbe erixon kanske? =)

2009-02-06 @ 17:08:03
URL: http://juliapb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0