snart så

orkar inte göra ett nytt inlägg så jag upptaterar lite här. Sitter inne i stan nu hos Fia, mysigt. Har sovmorron imorron så därför känns det könare att redan vara i stan istället för att fixa massa skjuts och så imorgonbitti. Har varit och solat också med fia och jennifer. haha jag och fia delade solarium och fan va panik man får. och varmt och länge låg vi där. jaja nu har man fått lite färg på sig iallafall. Nu ska vi väl se film eller något så vi somnar, måste kämpa upp imorron! får inte missa ännu en engelska lektion.

Nu har jag bara en lektion kvar på denna dag. Mediakunskap dessvärre..Vet inte om vi skulle kolla på film. Men vi skulle behöva göra klart vårat radioprogram som nämligen försvann när vi nästan äntligen var klar :/ jämt försvinner allt som vi gör tycker jag. som med min och tezzans film, den försvann den med för min dator hakade upp sig och stängdes av.
jaja. Idag var det jätte äcklig mat på skolan. bara massa fisk och räkwook och grejjer. luktade hästbajs... själv åt jag gammaltacos buffé, smakande gamm. Som att det hade legat där i skålarna i en vecka.
Nu har vi lektion. upptaterar senare


bjuder på en gammal bild på mig och Linnéa :D
så fin mittbena amanda!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahah lägg av

2009-02-05 @ 10:32:37
URL: http://linnearing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0