stress å så

-Allt känns så falskt, hur kan du göra såhär om och om igen?-

Idag har det varit ett himmla farande och stress. Dagen började med en jobbig skoldag såklart. eller vi hade bara 2 lektioner men ändå. Träffade den nya engelskaläraren också, fy hon pratar bara engelska på lektionerna och jag är sämst på det så vi får väl se hur det kommer gå. Efter skolan gick jag,Linnéa,Erica och sofia och fikade på barista, så mycigt så. Kul att träffas sådär allihopa för en gångs skull. Bara Johanna som fattas <3 hon saknar vi!
Sedan tog vi bussen in till Ikea och där mötte jag och Linnéa upp Salt och Kim för dom skulle gå på systemet åt oss eftersom det är klassfest imororn så det var mycket alkohol som skulle fixas. Sedan gick vi på Willys och handlade massa dricka och chips och grejjs, man måste ju klara sig hela natten imorron ;) Vi fick iallafall skjuts hem och då var det bara för mig att äta lite fort och byta om, för jag hade ju träning. Träningen gick väl bra, vi har lite lättare träningar nu eftersom så många är förskyld. Men löpningen innan är inte nådig.
Nu sitter jag här iallafall med handuken på huvudet och väntar på att sebbe ska komma hem med te! mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0