tack Ekah

Nu har Ekah fixat min blogg, och den vart riktigt nice tycker jag :)
idag är det mördardagen. Vi går från 08.15-16.30. Hur kan man ens gå så länge i skolan?
Just nu har vi håltimme till lunchen och tezzis ligger och sover. Jag och Linnéa har nyss kollat på andra avenyn. Så hemskt. Började nästan grina. lillkim tycker så synd om han, och roland lillgubben.

Imorse stog jag och väntade på bussen i ca 40 minute och jag höll på att dö. 17 minus grader. Mina fötter frös till is tror jag. Sen hade jag ingen nyckel in till skolan heller för den har jag tappat bort. Så fick jag stå utanför skolan ett tag med tills någon kom och öppnade. Men det tog inte så lång tid. Igår fick jag stå ute i 20 minuter på att någon kom och öppna. Så blir det när man försover sig. Dags att skärpa mig nu!
nu lunch-datakunskap-matte-mediakunskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0