tråkigt

Sitter på skolan nu, jävligt tråkigt. Hade sovmorron imorse iallafall, skönt de. Gick och åt med Elina,Malin och nickals. Varken linnea julia eller tezzo hade kommit. Men Julia kom iallafall när jag satt och åt så vi gick på stan en tag och kollade på saker till hennes lägenhet, ååå jag vill också ha en egen lägenhet nu!! jaja, sedan kom tezzan och vi gick och utredde litt saker som jag skulle gjort för länge sen, nu är det gjort iallafall. känns skönt! Nu sitter jag här och väntar på att supporteneglskan ska börja.
Vi har iallafall fixat klart till klassfesten! hohoho roligt det ska bli att se nikals full! ( vi spetsar bålen )

Kommentarer
Postat av: Anonym

NIKLAS FULL?! Är du galen?! HAN KOMMER JU BLI VÄRRE ÄN VANLIGT! Det kommer sluta med att nån puttar ut honom från en balkong eller nåt liknande...

2009-02-23 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0