träningsvärk

Igår hade jag världens jobbigaste träning på Etik iallafall. Vi har fått tider där med laget så vi kommer träna där 6 måndagar nu. Å fyfan va jobbigt det var. Jag är så jävla svag i armarna så det känndes som att armarna skulle brytas av när jag satt där med min 1 kg tyngder och lyfte dom upp och ner. Och när vi körde magen så kändes det som jag skulle spy för jag hade precis ätit innan jag åkte och tränade. Men mina armar idag är inte att leka med, känns som att jag inte ens kan lyfta pennan. När vi körde bena gick det bra, för jag är inte så svag i bena. Mucel pump (stavning?!?) hette passet iallafall. Det var inte nådigt. iallafall för dom som inte har nå muskler.

Nu har jag nyss haft svenska prov iallafall. Det gick ganska bra tro jag. Eller jag hoppas på det iallafalll. Nu väntar matten. med lilla tordis. sötisen.

HAR KOMMIT PÅ VARFÖR JAG INTE HAR NÅ INTERNET HEMMA NU. ÅÅÅÅÅÅÅ JAG ÄR SÅ DUM DUM DUM. det är det att jag jobbar offline på internet och då funkiar det inte. därför måste jag bara fixa så jag arbetar online, ibland tro jag fan jag e blond. ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0