upptatering

Nu kunde jag slå upp min dator igen för Kents dator hade kraschat. hehe, synd da.
Igår kom jag och fia upp iallafall. Vi kämpa, och gjorde oss årdning för att gå ner på stan för att köpa mina skor. Köpte ett par svin fina uggs, och nu slipper jag frysa om mina fötter. Köper alltid kalla skor. Aldirg fodrade, men nu så. Ett stort plus till gårdagen var att det var god mat. kyckling och pasta sallad mums. Hade bara en lektion igår och det var gympa. Vi spelade vollyboll, och gu så duktig mitt lag var. Vi vann alla matcher! men det var nog för vi hade Linnéa i laget :')

Just nu har vi mediaproduktion och vi håller på med våra filmer. Kommer nog bli ganska kul tror jag. Jag ska bli mördad i våran film.. cry.

Ikväll börjar mc donalds cuppen! och jag hoppas ni kommer och kollar på våra matcher.
fredag. 20.00
lördag. 12.00 och 19.00

nordic


skööönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0