16.00

sitter på skolan nu och kockan är 4. Har aldrig varit såhär länge på skolan tro jag, och jag ska vara här en halvtimme till. Har haft engelska suport det är därför. Men vi fick sluta tidigare eftersom alla var klara. Och nu sitter jag och väntar på att Bosse ska komma och hämta mig för jag ska åka till Nordic och spela match :) ikväll möter vi sund if. och jag vet inte hur de kommer gå, vi har aldrig slagit dom förut, men idag kanske?

hade sovmorron imorse. skönt vare, kom till skolan vid halv 12 och då åt jag och Linnea. Jätte äcklig mat vare. hua. Sedan gjorde vi en svin bra jingel på mediakunskapen hohoho. Sedan plågades vi av Gunilla i en och en halv timme. hatar matte! bli så less. imorgon ska vi ha prov på kapitel 4 och jag har inte gjort nånting på det kapitlet??? brabra.
Nu ska jag umgås lite med tezzi innan vi ska dra. önska oss lycka till ikvälllllls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0