det känns..

Jag inbillar mig alltid att jag har kommit över allt. Jag låtsas ha glömt allt. . Men ibland kommer tankarna tillbaka och det får mig att må dåligt. Igentligen har 2008 varit ett plågsamt år men har även haft sina ljusa stunder. Så glad att det har gått fort iallafall. Att tänka tanken på allt som hänt får mig att må dåligt. Vet inte varför jag skriver det här men jag har väl en dålig dag. Visst jag visar det inte för någon för när det handlar om det här gäller det att vara iskall och inte visa att man är svag. Jag vet att jag inte är det på tanke på vad jag har gått igenom i mitt liv och ändå klarat av allt. Jag sitter inte här och tycker synd om mig själv, vill bara skriva ner vad jag känner för tillfället för det känns så mycket bättre. skulle kunna skriva en bok på 1000 sidor om jag hade haft någon ork. jag hatar bara att tänka tillbaka på det förflutna. Men jag har gått vidare och lämnat allt det dåliga bakom mig.

ligger här och kollar på o.c. så jävla bra! fast det var mycket bättre innan Marissa dog.
Ikväll kommer linnéa till mig. Vi ska bara ta det lugnt, se på film och äta massa gott. Känns bra att ta det lugnt för en gångs skull. Väntar på att mamma ska komma hem, hon har lovat mig att göra tacos =D guh så jag längtar! aja nu ska jag inte skriva nå mer. ska kolla på ett till avsnitt på o.c.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns alltid här för dig gumman! jag kommer till dig senare:) jag älskar dig så himla mycket <33 /l.r

2009-01-16 @ 18:09:32
Postat av: Viktoria

Svar:Tacl vad gullig du är :)

2009-01-17 @ 13:02:05
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0