en liten utgång

Igår efter skolan drog jag och tezzan upp till Sofia för hon hade varit uppe sen klockan 6 och bakat och ville bjuda någon på det hon bakat. Så vi drog dit och fikade lite, pratade och så :) Sen tog vi bussen till ikea och mötte linnéa där. Vart ganska mycket handlat för min del. 3 klänningar och två tröjjor och en snusdosa hehe. marcus kom och hämtade oss där och körde hema oss. Gick direkt och la mig i sängen och kolla på film. Sen tror jag jag inte rörde mig en meter på flera timmar. Linnéa tjatade sönder att vi skulle dra ner till joel för dom skulle fira Kim där för han fyllde 20 år igår :) Men jag hade verkligen inte ork.. men vid halv 9 typ fick hon upp mig tillslut ur sängen. va bara att duscha snabbt fixa till sig litt och klä på sig. Sen drog vi till joel en sväng. Va väl roligt att träffa lite folk men jag va så jävla trött. Och det var ganska tråkigt att alla drack utom jag och linnéa. Så vid 11 gick vi till jens för där satt tobbe och var hundvakt och han skulle köra hem oss =D Vi satt där ett tag. men jag kännde att jag höll på att somna på stolen jag satt på så tillslut fick han lov att köra hem oss. Vi åkte hem till mig och linnea åt lite tacos. Vi satt även och kollade på lägenheter, vi är väldigt sugen nu asså. En 3a i stan ska vi ha och dela på. finns mycket billigt. Nu äre bara till att skaffa jobb sen så lämnar vi bandsjön! har bott här ute i skogen alldeles för länge känner jag! Aja. sen kröp vi ner i våra sängar (Linnéa har somsagt en egen säng här hos mig) och kollade på film, ah vi slockna väl efter 2 minuter.

Imorse väckte linnéa mig vid halv 11. aja skönt att vara uppe i tid. Hon skulle åka och göra provet till skoterkörkortet ååååååå HON KLARADE DET ! grattis gömmelömman. Gu så vi ska åka nu!
Har iallafall spelat match idag. och det gick bra för min del tyckte jag :)  men det vart 3-3. men ah det var inte så viktig match. Ikväll ska jag bara vara hemma. Kanske drar till linnéa en sväng och kanske åker lite skoter?? Har träning imorron bitti klockan 10. inte så skönt, därför blire att lägga sig tidigt ikväll.
aja ska hämta min pepsi nu ( L )


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK GUMMAN!! till veckan ska vi åka:D:D hihiihihi... /L.R<3

2009-01-17 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0