ett beroende

jag fick pengar i förrgår och nu är dom nästan helt slut?
jag lovade mig själv imorse innan jag gick till skolan att jag inte skulle köpa nånting alls. men hur slutade det? kom hem med ett par skor, en klänning och hårfärg. Det är det jobbigt med att man är i stan varje dag, man köper allting nånting? eller iallafall jag. Jämt efter vi ätit går vi och kollar i affärer och då är det ganska svårt att gå därifrån utan att köpa något. aja måste sluta med sånt dära.

Nu ska jag byta om och sen åka och träna. Har 2 timmars löpning idag (y) och en timmes fotbollsträning. Blir trött bara jag tänker på det. Nu ska jag kämpa.
poss

Kommentarer
Postat av: erik

jag läser din blogg!!! btw, hur gåre med oc? :p

2009-01-22 @ 20:10:40
URL: http://eriksnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0