fest

Ja i lördags va det meningen att tezzan skulle komma till svall och festa här med mig. Så hade vi fixat&donat, men då fick jag damp på allt så jag tog bussen till Härnösand istället. hihi mys! Tezzan och hennes pappi kom och hämta mig vid bussen, vi åkte upp till hennes mamma och fixade oss litt. Sen kom skjutsen och hämtade oss, Åkte till angelica på fest, eller det va inte så mycket folk med ganska roligt ändå :) Senare tog vi taxin till krogen men där vart allt skit så jag och tezzan bestämmde oss för att åka hem, Hennes pappa betalde taxi åt oss ut till hans lilla hus ute i skogen så mysigt där :') Jag och tezzan åt massa gott och låg farmför tvn till 6 på morron tro jag, myspys. Tog bussen hem till timrå vid 7 på söndagen och när jag kom hem gick jag hem till linnea och umgicks lite med hon och kim :)

I måndags vart det fest igen, och den här gången kom Tezzis till timrå, hihi. Vi började förfesta hemma hos fia, kom ganska mycket folk dit :) Sen skulle vi in till stan på fest hos emma. Tro jag aldirg har sprunge så fort som när vi skulle till bussen. Jag sofia och Fredrik löpte som aldirg förr haha. men vi hann iallafall med bussen. Men det gjorde inte tezz och kim, så dom fick fixa skjuts in till stan, haha . aja, tog bussen till skönsmon . ah sjukt , orkar itne berätta. menmen mobilen vart stulen somsagt. aja vid 3 nångång fick vi skjuts hem till sofia. Där va vi vaken till säkert 7-8 sen sov vi hela dan skööönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0